Guy Crushes

Mijn girl crushes zijn niet hetzelfde als mijn guy crushes. Het voelt toch iets anders, maar ook mijn guy crushes kunnen behoorlijk zijn! Op mijn veertiende was ik een tijdje verliefd op Johnny Depp, zeg maar gerust obsessed. En nog steeds is hij mijn lange-termijn nummer 1 guy crush. Dat zal nooit veranderen denk ik. Tegenwoordig verschijnt Johnny regelmatig op het podium bij verschillende bands om een deuntje mee te spelen op z’n gitaar. Wat veel mensen niet weten is dat Johnny eigenlijk als muzikant begonnen is. Mijn Johnny-crush is een beetje aan het terugkomen  de laatste tijd (voor zover ‘ie weg is geweest). Mijn eigen (enorme) verzameling foto’s is helaas verloren gegaan, maar gelukkig hebben we daar het internet voor.

Johnnyyy

Wat ik zo leuk vind aan Johnny? Hallo, heb je die cheekbones wel eens gezien? Johnny is stoer, maar toch ook heel leuk en grappig. En volgens mij issie ook wel een beetje gek, niks mis mee! Verder heb ik een zwak voor baarden en muzikanten, dus tsja, dan heb je me! En boven alles is ‘ie ook gewoon een fantastische acteur.

Johnny1

Tijd voor meer foto’s, waaronder eentje met Marcus Mumford, hoe awesome is dat? :)

Johnny2

Tot zover Johnny Depp (helaas). Ik zou nog wel honderd foto’s van ‘m willen laten zien, maar het moet toch een keer ophouden. Gelukkig lopen er nog meer mooie mannen rond op deze aardkloot. Mijn girl crushes zijn meestal actrices, maar ik heb gemerkt dat ik mijn guy crushes kan opdelen in acteurs en muzikanten. Vandaag alleen acteurs (die misschien ook wel eens muziek maken).

heath collage

Heath Ledger, een gemis voor de filmwereld. Stom genoeg heb ik hem pas echt ‘ontdekt’  toen ‘ ie al dood was.

Jared

Dan Jared Leto, stiekem ook succesvol muzikant. Maar nee, doe mij ‘m maar als acteur! Die blauwe ogen, pfoeh.

Ashton

Ashton Kutcher is een multi-talent, en gewoon een onwijs lekker snoepje.

Rupert

Moving on to Rupert Grint. Niet per se een lekker snoepje, maar wat een leukerd is dat zeg! Daar wil ik wel een keertje een dagje mee doorbrengen, gewoon zomaar.

Heb ik nog onmisbare mannen gemist? Vertel!

11 comments

  1. Johnny Depp is en blijft inderdaad een lekker ding. Een beetje kierewiet, een juist daarom vind ik hem zo cool :-) Zelf heb ik een gigantische crush op Ian Somerhalder, Damon uit The Vampire Diaries. Die mag gerust eens in mijn nek komen bijten…

Geef een reactie

