Girl Crushes #2

jennifer kop

In deel 1 had ik al vijf girl crushes. Maar maak je niet druk, ik heb het weer flink te pakken! In deze aflevering is één dame de absolute winnares. Ik vond haar al een geweldige actrice, maar een crush was er nog niet. Totdat ik Silver Linings Playbook zag. En toen ik ook nog ontdekte hoe hilarisch ze eigenlijk is, was het raak. Jennifer Lawrence, wil je mijn bff zijn? Je bent zo schattig, stoer, grappig, vol zelfspot en je hebt zo’n geweldige stem.

jennifer jack

Deze foto is een screenshot uit dit filmpje, opgenomen tijdens de Oscars 2013. Jack Nickolson komt haar even feliciteren en ze is nogal, ehm, onder de indruk. Ze is zo ontzettend grappig en heerlijk zichzelf. Damn it, tijd voor foto’s.

Jennifer 1

Meer graag.

Jennifer 2

Danku.

Nu heb ik nog een aantal echte girl crushes, maar die bewaar ik nog even voor volgende afleveringen. De dames hieronder zijn net-niet-winnares-maar-oh-zo-mooi (of ze spelen vals en waren al eerder de winnares, ssht, don’t tell Emma).

collage emma

Dan Reese Witherspoon. Zij is schattig, mooi op haar manier.

collage reese

Keira Kneightley heeft de beste kaaklijn en wenkbrauwen van de wereld. Wisten jullie dat ze tijdens de opnames van de eerste Pirates of the Caribbean pas een jaar of 17 was?

collage keira

Charlize Theron is gewoon echt heel mooi. Ze heeft een sparkle. Als ik haar zie, zie/hoor ik een soort van ‘plieng!’. Snap je? Nee? Ik ook niet.

collage charlize

Heb jij een girl crush? Vertel! Misschien komt ze langs in de volgende aflevering :).

Ook leuk: Girl Crushes #1, Guy crushes #1

9 comments

Geef een reactie

