Miesemuis maandag – Ken je mij nog?

pandaKijk, deze pandapuppy is ook blij jullie te zien. Hoi!

Een flinke reanimatie, dat is wat er nodig is. En op dit moment is het reanimeren van mijn blog in volle gang! Omdat ik niet direct wilde binnenvallen met nieuwe verhaaltjes over hoe maf ik ben, of over champignons, pissebedden en al het andere wat uit mijn gekke hoofd op papier verschijnt, is er eerst dit ‘hallo ik ben terug!’-stukje. In ieder geval heb ik leuke ideetjes en is het schrijven en in elkaar knutselen van blogposts begonnen! Ik moet zeggen dat ik het nog best lastig vind om alles wat in mijn hoofd zit ook op zogenaamd ‘papier’ te krijgen. Een kwestie van gewoon doen, klopt! Toch is dat soms nog best lastig. Door dit stukje online te gooien en daarmee natuurlijk enórm hoge verwachtingen te creëren bij jullie, hoop ik mezelf nog iets meer te motiveren. Want nu moet ik wel echt mijn best doen!

In mijn hoofd schuilt wel een plannetje over hoe ik het allemaal wil gaan aanpakken. Een perfectionist zoals ik ontkomt daar niet aan. Ik probeer echter te leren om dit een beetje los te laten. Niet alleen wat betreft mijn blog maar ook voor andere dingen in dit o zo stressvolle leven. O jee, gaan we nu de serieuze kant op? Wel nee joh, rustig maar. Anywho… hierdoor wordt de hooistapel op m’n vork wat kleiner en de grens om er werk van te maken wat lager! Eerst maar eens leven in de brouwerij creëren, zorgen voor een geslaagde reanimatie dus, en dan zien we weer verder!

Ik heb twee vraagjes aan jullie! De eerste:  is er iemand die een betere naam voor ‘blogpost’ weet? Ik betrap mezelf er af en toe op dat ik dat woord wil/moet gebruiken, maar het klinkt zo… tsja, niet sexy. En de tweede: hebben jullie verzoekjes? Een leuke tag bijvoorbeeld of onderwerpen waar ik eerder over schreef en waar je wel een vervolg op wil zien? Zoals de boy/girl crushes, jeugdsentiment, ik dacht dat ik de enige was, een ode aan…

Voor nu is dit even wat ik wilde vertellen. Hopelijk zie ik je binnenkort weer terug! En daarna natuurlijk weer. En weer. En weer… (hint: woensdag)

One comment

Geef een reactie

