Warrige woensdag met een wijziging

Zo, dat zijn een boel W’s! Vandaag even een klein kletspraatje hoor. De afgelopen drie weken ben ik vrij geweest van studie en andere verplichtingen. Zo heb ik mij goed op een herstart van mijn blog kunnen richten en dat is best aardig gegaan! Ik zit bomvol inspiratie, maar ben bewust (nog) niet elke dag gaan bloggen, omdat ik wist wat er komen ging (sorry als je nu aan dat vreselijke Koningslied moet denken). Volgende week moet ik namelijk weer aan de bak! Dan ga ik drie weken een vak volgen met verplichtingen van 9-17. Daarna heb ik een weekje vrij en dan begint de laatste periode van dit collegejaar alweer. En dat betekent: heul veul en heul hard aan de slag. Maarrr wel met de mogelijkheid om iets meer mijn eigen tijd in te delen, dus hopelijk kan het bloggen gewoon doorgaan!

Anywho, ik ga iets wijzigen in mijn schema. Deze was de laatste weken ma-wo-vr en eventueel iets in het weekend. Ik ga dit veranderen in di-do-zo en misschien zaterdag, even zien wat lukt. Dusss, verheug je vanaf morgen weer op heel veel leuks! En dan is het alweer bijna weekend en dat betekent… dat ik jarig ben! Ik vier het niet echt (23, wat is dat nou weer voor leeftijd? I feel old!), maar het is toch altijd leuk om even een stukje taart te eten en misschien (hihi) een leuk cadeautje te krijgen (of aan mezelf te geven sssh). Dus yay!

Om jullie niet helemaal glimlach-loos achter te laten kun je hieronder een filmpje vinden. En niet zomaar eentje… dit is wat mij betreft het leukste korte dierenfilmpje op heel YouTube. De rest van het kanaal van Talking Animals is ook fantastisch trouwens!

Tot morgen!

Ps: suggesties en feedback voor mijn blog zijn altijd welkom!
Nog een ps: volgen jullie me al op Twitter en Instagram? Is gratisj!

Geef een reactie

