Tag Tuesday: de TMI tag

Collage

De TMI-tag gaat heel blogland over. Ik ben dus niet zo origineel meer! Ik vind de tag erg leuk om te lezen, je leert iemand toch wat beter kennen! En dus heb ik hem overgenomen. Ik heb een paar vragen weggelaten, want sommige zijn saai en nouja, anders werd het zo’n lang (en saai) verhaal!

1. Wat draag je? 
Mijn Grumpy Cat trui (wat else?), een chille broek, sokken met koalabeertjes en pantoffels. En m’n snuggy natuurlijk!

2. Ben je wel eens verliefd geweest? 
Ja natuurlijk!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
 Ja en nee. En dat bij dezelfde jongen. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en alles was prima. Tot ik er een hele tijd later achter kwam wat ‘ie me geflikt heeft. En daar zal ik het maar bij laten haha.

6. Heb je tattoo’s? 
Yep, eentje. En al een hele tijd ben ik aan het nadenken over een nieuwe, maar ik heb de goede plek nog niet gevonden.

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
 De eerste die in mij op kwam was Ted en ‘the mother’ uit How I Met Your Mother. Verder vind ik Luna Lovegood met Neville Longbottom (uit Harry Potter) ge-wel-dig. Tot slot het mooiste stel van de wereld: Jamie Campbell Bower en Lily Collins. Ze waren in het echt een koppel en spelen samen in de films uit de The Mortal Instruments serie.

himym

10. Wat is je favoriete serie?
 Heb je even? Op het moment volg ik sowieso iedere week: The Walking Dead, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory en The Vampire Diaries. Verder vind ik Game of Thrones, Homeland, Dexter, Chuck, Friends, True Blood, Girls, Doctor Who en My So Called Life (die serie, omygod <3) geweldig. Binnenkort ga ik Teen Wolf kijken, omdat dat moet van Lianne (en natuurlijk lijkt het me goed vermaak, anders zou ik niet kijken haha).

11. Wat is je favoriete band? 
Altijd lastig, want het zijn er twee. Maar de grootste band en de band die al het langst op nummer 1 staat (7 jaar alweer!) is Kings of Leon. De andere nummer 1 is Kodaline, een kleinere band uit Ierland met pas één album. Omdat ze buiten Ierland nog niet zo groot zijn, zijn ze bereikbaarder. En dat vind ik zo leuk! Dat geeft zo’n ander gevoel dan de muziek van Kings of Leon (zowel op cd als live) dat ik echt niet kan kiezen! Ik ga beide bands in juni weer zien dus YAY.

Kodaline, pop group.

13. Wat is je favoriete liedje?
 Eentje die echt een speciaal plekje in mijn hart heeft is Just Keep Breathing van We the Kings. Dit nummer is geïnspireerd op het verleden van zanger Travis waarin hij veel gepest is. Ik herken veel en de lyrics raken me. Het nummer zelf is ook gewoon echt heerlijk. Ik hoop ontzettend dat de band weer eens naar Nederland komt. En dan ga ik heel heel heel hard janken tijdens dat nummer. HA.

14. Hoe oud ben je? 
23

17. Wat is je favoriete quote?
 Don’t judge. En er is er nog eentje die ik zelf heb verzonnen, maar aangezien die wellicht in tattoo-vorm ergens komt zeg ik lekker niet wat het is.

18. Wat is je favoriete acteur? 
Dan moet ik eigenlijk Johnny Depp zeggen. Dat is namelijk al ongeveer 10 jaar een favoriet. Maar eigenlijk is het nu toch wel Jared Leto. Wat een held met z’n Oscar. Die man kan álles! Verder heb ik eigenlijk meer met actrices. Is dat raar? Dan zou ik gaan voor Jennifer Lawrence. En daarna: Emma Watson, Shailene Woodley, Claire Danes, Ellen Page en nog heul veul anderen.

jared oscar

19. Wat is je favoriete kleur?
 Op lange termijn is dat denk ik geel, maar ik ben ook dol op donkerrood/-paars en mintgroen. Oja en van dat nachtelijke paars/blauw!

20. Harde muziek of zachte muziek?
 Dan ga ik toch voor hard. En daar bedoel ik dan gitaren mee. Lekker stoere rock (’n roll) zoals de eerste albums van Kings of Leon, of Black Rebel Motorcycle Club (klinkt enger dan het is): I like!

25. Wat is een turn-on?
 Hipsters.

26. Wat vind je een afknapper?
 Asociaal gedrag en oordelen. Oja en roken natuurlijk, gad-ver-damme.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? 
Dat was het laatste deel van The Hunger Games, Mockingjay dus en dat is alweer een tijdje geleden. Op dit moment lees ik Hex van Thomas Olde Heuvelt, die is tof! Hierna ga ik Divergent lezen, omdat ik de film graag nog in de bios wil zien. Daarna is The Fault in Our Stars aan de beurt.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien? 
Dat was The Big Bang Theory en de dag ervoor The Walking Dead. Dit is inmiddels al een paar dagen geleden en de nieuwe aflevering staat alweer klaar!

walking dead

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
 Mijn huisgenootjes. Ze zijn de allerliefste homies van de wereld. Ze waren nogal geheimzinnig aan het doen in de keuken en ik mocht niet helpen koken (‘ga jij maar aan je blog werken, HUP’). Kwamen ze binnen met het avondeten, onze lievelings hartige taart, met kaarsjes erop! En we hadden ook nog een awesome toetje èn ik kreeg een geweldig tof cadeau. Hier word ik dus zo blij van!

36. Wat is je favoriete eten?
 POEH. Qua avondeten is dat saté, dat kies ik bijna altijd in een restaurant. Maar ik ben stiekem ook dol op pannenkoeken en snackbar-eten.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
 Heb je even? Als alles loopt volgens plan ga ik binnen nu en een jaar een bootreis maken langs de kust van Noorwegen… op jacht naar het Noorderlicht! Ook wil ik heel graag naar Amerika, misschien zelfs wel om er een langere tijd te reizen of te wonen.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
 TMI! Oh wacht, daar gaat het om bij deze tag. Maar toch: TMI!

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes? 
ALLES.

snoep

43. Welke instrumenten speel je?
 Heb mezelf ooit in een dag leren blokfluit spelen als kleuter. Maar iets serieuzer: ik kan gitaar en basgitaar spelen, voor beide ooit een tijdje les gehad en mijn gitaar hangt nog aan de muur. Op dit moment hangt ‘ie daar vooral, ik speel niet zo vaak meer. Ook ‘kan’ ik pianospelen. Als in: ik kan noten lezen en weet waar de knoppies op de piano zitten.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
 De trap op station Zwolle beklimmen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
 Ik heb nu Bastille opstaan maar ik zing niet mee. Ik weet het niet precies meer eigenlijk. Tijdens het schoonmaken een paar dagen geleden heb ik heerlijk schaamteloos met Miley Cyrus meegezongen.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
 Wat een vreselijke vraag en bovendien moet gechild dus met een ‘d’ en één ‘l’. Ook weet ik niet zo goed wat onder deze vraag valt. Maar ik heb net Wie ben ik? met m’n huisgenootjes gespeeld. Telt dat als chillen?

50. Wie geef je de tag door?
 Ga uw gang!

8 comments

Geef een reactie

