Wie o wie zal ik gaan tekenen?

De poll is inmiddels gesloten. Bedankt voor het stemmen! Maisie Williams is de winnares met vlak daarachter Lauren Cohen. Het scheelde slechts 1 stem! 
CollageImage

Vroeger tekende ik veel en ik vond het leuk. Echt talentvol? Neuh. Ik volgde een extra jaartje tekenen op de middelbare school en ook daar was ik zeker niet de beste of creatiefste (integendeel zelfs). Wel was ik de meest perfectionistische. Ongeveer een jaar geleden bedacht ik spontaan om weer eens te gaan tekenen. Ik printte een papier met ruitjes en een foto van Emma Watson, met ruitjes er overheen. En daar ging ik dan! Als ik de tekening nu zie, zie ik van alles dat mis is, maar toen ik er mee bezig was verbaasde ik mezelf. Huh, zet ik dit zomaar ineens op papier?! Het was awesome en ik had een nieuwe hobby gevonden.

Inmiddels heb ik een aantal tekeningen gemaakt met allemaal hetzelfde thema: het natekenen van celebrity’s. Verder heb ik nog niets met mijn nieuwe ‘hobby’ gedaan. En dan bedoel ik: oefenen, beter worden, andere dingen tekenen… Nope, ik doe nog steeds maar wat eigenlijk. Inmiddels heb ik wel wat meer tekenmateriaal. Ik teken eigenlijk niet vaak (meer). Het voelt als een heel project en dat is moeilijk om aan te beginnen. Ik heb de goede balans dus nog niet helemaal gevonden. Mijn laatste tekeningen zijn ook nog helemaal niet af…

Anywho, het is tijd om weer wat op papier te zetten! Ik heb de komende week eventjes vrij van studie en het leek me heel leuk om mijn tekenplannen te combineren met mijn blog. Dat is voor mij ook een stok achter de deur! En daarom mogen jullie stemmen. Ik heb een paar mooie foto’s uitgekozen die allemaal goed na te tekenen zijn, denk ik. Volgende week ga ik aan de slag en dan hoop ik binnenkort het teken-proces hier te kunnen laten zien! Goed, de foto’s…

nina dobrevNina Dobrev. Zij is het meest bekend als Elena in The Vampire Diaries, maar ze speelde ook in Degrassi en in The Perks of Being a Wallflower. Ik ken haar al jaren, maar sinds kort ben ik toch wel echt fan. Ze is een geweldige actrice!

lauren cohanDit is Lauren Cohen. Wat heeft zij toch een apart hoofd, in a good way! Je kunt haar kennen van heel wat series, waaronder The Walking Dead, The Vampire Diaries, Chuck en Supernatural. Mooie foto!

sophie-turner-001Sophie Turner. Zij speelt de prachtige Sansa Stark in Game of Thrones. Deze foto staat al het langste in mijn ‘om nog te tekenen’-lijstje, omdat het een geweldig mooie, scherpe en grote foto is. Maar oei, al dat haar!

maisieMaisie Williams, Arya Stark in Game of Thrones! Ik vind haar een van de leukste karakters uit de serie. Deze foto is zo apart! Lijkt me ook heel tof om te tekenen.

shailene woodley 3Tot slot, de prach-ti-ge Shailene Woodley. Zij is op dit moment even mijn favoriete actrice. Ze duikt overal op! Zo is ze nu te zien in Divergent en binnenkort ook in The Fault in Our Stars. Van de week heb ik The Descendants gekeken, wat een prachtige film! Haar foto is misschien een iets grotere uitdaging om te tekenen, maar door mijn girl crush moet ze er toch echt bij!

Dus, jullie mogen kiezen! Ik wil er nog wel even bijzeggen dat je niet te veel moet verwachten hoor! Zoals ik al zei doe ik eigenlijk maar wat hihi. Hieronder vind je de poll. Ik heb zelf geen voorkeur, mocht dat wel uit mijn onderschriftjes zo lijken… Ik heb deze foto’s natuurlijk niet voor niets uitgekozen! (:

 

 

7 comments

Geef een reactie

