7x op zaterdag #1: Leuke dingen

Ik schop er een nieuwe categorie in! Tot nu toe was er lang niet altijd een update op zaterdag en stiekem zou ik dat best graag willen. Op die manier valt er geen gat van twee dagen meer op mijn blog, te lang wat mij betreft! In ‘7x op zaterdag’ noem ik, je raad het al, zeven keer iets/iemand in een bepaalde categorie. Dit kan te maken hebben met mijzelf, met muziek, met video’s of foto’s, met personen en nouja, andere suggesties zijn ook welkom! Vandaag: 7x leuke dingen van deze week, in willekeurige volgorde!

Hurtigruten

1. Het boeken van mijn reis komt steeds dichterbij. Ik heb wat meer research gedaan, maar ik kom telkens weer uit op hetzelfde: de Hurtigruten route langs het Noorden van Noorwegen: de ‘mooiste zeereis die er bestaat’. Ik ga in januari of februari 2015. Ik vertel hier vast en zeker binnenkort meer over! Ook ga ik binnenkort een camera kopen, want: ik ga alles vloggen. Yay! Heb je toevallig ervaring met deze reis, het boeken, camera’s of een andere random tip? Ik hoor het heel graag!

2. Divergent. Ik ben gisteren naar de film geweest. Ondertussen ben ik ook het boek aan het lezen en toen de film begon was ik op 48% (shit, net geen 50% gehaald!). In het begin vond ik dat ze wel erg braaf omgingen met de ‘hardheid’ van wat er in het boek gebeurt, maar al snel werd het behoorlijk heavy. Ik weet natuurlijk nog niet hoe dit in het boek zal gaan… maar ik ben heel benieuwd en heb alweer verder gelezen!

shailene

3. Shailene Woodley. Dit heeft veel te maken met punt 2, maar ik vind dat ze een aparte vermelding verdient. Daaaamn wat is ze goed en leuk en mooi!

4. Ik had een vrij weekje deze week. Dat is toch sowieso leuk?! Yay!

5. Ik heb weer getekend! Jullie hebben het al op mijn blog kunnen lezen en binnenkort komt er een tekentussenstand. Ik hoop dat ik de tijd vind om het ook af te ronden haha.

6. Dit weekend wordt leuk. Vaak zijn mijn weekenden juist een beetje leeg, maar nu staan er leuke dingen gepland!

hunger games

7. Van de week kwam er een pakketje van Bol.com: beide Hunger Games films, en dan de special editions natuurlijk! Ik heb nog niet zo veel tijd gehad om te kijken, maar wat ik al gezien heb is tof en ik verheug me op de rest!
Twee young adult boek-/filmreeksen in deze blogpost. Mijn guilty pleasure is wel weer duidelijk hoor!

Zo. Nu jij! Wat voor leuks heb jij gedaan of ga je nog doen?

 

One comment

Geef een reactie

