Plog 12 april 2014: verslapen, barbecueën, sjezen op een motor

Collage totaal

Mijn eerste plog was een succes en daarom ben ik afgelopen weekend weer aan de ploggerij gegaan! Het woord ploggen is trouwens een samenvoeging van photobloggen en het is verzonnen door oer plogmoeder Martine. Het plan was om een weekendplog te maken, met beide dagen. Maar ik heb best veul foto’s gemaakt, oeps! Dus, ik verdeel de plogs toch in twee delen. Yay! Zaterdag ging ik barbecueën met een aantal oud klasgenootjes van de middelbare school.

IMG_2528

Oeps! Best wel flink verslapen. Voordeel: bijna twee uur langer geslapen dan het plan was = meer energie HA!

IMG_2530

Op het station had ik nog eventjes de tijd en dus ging ik even langs de Starbucks. Het werd de karamel frappuccino, nomnom!

IMG_2534

In de trein werkte ik wat en las ik in Divergent, of euh Inwijding dus. Ook lurkte ik lekker aan mijn frappuccino zoals je wel ziet.

Collage muziek

Ik luisterde dit, mede omdat er een paar dames waren die het begrip ‘stiltecoupé’  niet kenden. Blijft toch een moeilijk woord!

IMG_2544

M’n zus haalde me op van het station en in de auto vond ik een zwarte verrassing: JJ! Helaas kon ik geen foto maken, want ik was te druk met voorkomen dat JJ uit het raam klom. Daarom deze foto van het moment dat ik hem mijn restje lunch voerde (nooit doen trouwens, je hond je eigen eten voeren).

IMG_2546

Yay, eindelijk onderweg naar de feestbestemming. Op de fiets, hoe chill is dat?

IMG_2547

Hoi Tijl en Sanne! Voordat de rest kwam gingen we vast boodschappen doen. Grappig trouwens hoe het soms kan voelen alsof je iemand een week niet hebt gezien, terwijl het eigenlijk een paar jaar is. Vind ik leuk (:

IMG_2548

Ja, de boodschappen dus!

IMG_2551

Zonnebril vergeten. Koop je zo’n duur geval op sterkte, vergeet je hem. Derp.

IMG_2553

Tijl: ‘Ik ga zo even Lizzy uit de wei halen.’ Ik: ‘Mag ik mee?’ Tijl: ‘Ehm nou ik wilde eigenlijk even met de motor gaan’. Ik: ‘MAG IK MEE?!’

IMG_2554

Het motormonster. Was awesomeeee. En ik leef nog, pfew.

IMG_2556

De mooie en lieeeeeeve Lizzy! Ze stond al de hinniken toen we eraan kwamen lopen.

IMG_2559

Eén of ander trucje waardoor de kolen sneller warm worden. Niet mijn vakgebied dit.

Collage eten

En dit at ik onder andere: een iets-te-uiige-maar-wel-heel-lekkere-salade en superduperdúperlekkere saté.

Collage binnen

Het werd toch een beetje koud buiten. Op naar binnen en een ijsje eten, want dat is heel logisch. Gelukkig was de openhaard aan.

IMG_2564
Het was een superfijn dagje, maar nu: MOE. Welterusteeeeeh.

 

 

One comment

Geef een reactie

