Plog 13 april 2014: paardjes, het lekkerste broodje ooit en een ontdekking…

Collage kopfoto

Afgelopen dinsdag kon je mijn plog van zaterdag 12 april al zien en vandaag is zondag 13 april aan de beurt! Ik had veel leuke foto’s gemaakt, dus daarom zijn het twee losse plogs geworden. Zondag was ik nogal brakkig na een niet-zo-beste nacht, maar daar kwam al snel verandering in. Ik ging namelijk iets superleuks doen! Kijk mee…

IMG_2567

Ik had het ’s ochtends een beetje zwaar na een kort en rommelig nachtje…

IMG_2568

Eenmaal onderweg kwam daar snel verandering in! Ik ging met Carleyn op weg naar Westerbork. Carleyn fotografeert bij paardensportevenementen en ik ging een dagje mee!

IMG_2571

Onderweg kwamen we een trailer tegen. Dan zaten we vast goed! We namen wel een ietwat toeristische route, mede mogelijk gemaakt door een, eh, prehistorische TomTom. Maar hé, Slagharen is een hartstikke leuk dorpje!

IMG_2572

We zijn er! Lopende over het crossparcours kwam ik deze awesome klimboom tegen, waar ik niet in klom.

IMG_2576

Plekje gevonden! Er gebeurde alleen nog niet zo veel…

IMG_2578

Oh wacht, toch wel! Zie je trouwens die vlek op de rijbroek van de ruiter? Die vlek zit dus op de lens, niet op die broek. Grmbl.

IMG_2580

Fotografe Carleyn in actie! Als je het leuk vindt kun je hier haar Facebook-pagina liken.

IMG_2587

We liepen nog een rondje en hadden een chillmomentje op de heide. Dit was zo heerlijk! Ik besefte hoe weinig ik eigenlijk buiten ben tegenwoordig. Vandaag was genieten: zonnetje, windje (oké die was soms iets minder), lekker wandelen door het bos en over de heide… Hmm!

IMG_2589

Gaat ‘ie lekker EIfoon? Dit had ik nog nooit meegemaakt.

IMG_2590

Lekker scheuren!

IMG_2596

Oooh, zó fijn!

IMG_2597

Ik presenteer u: het lekkerste cake-achtige broodje dat ik, misschien wel ooit, gegeten heb.

IMG_2599

Oeh, nog meer paardjes!

IMG_2600

EN NOG ZO’N BROODJE!! OMG!!1!1

IMG_2603

Het was wel weer genoeg geweest voor vandaag! Hop, naar station Beilen, want ik ging weer naar huis.

IMG_2606

Plop, sta ik toch zo op het busstation van Groningen. Ik was even in coma geraakt tussendoor!

IMG_2607

Ik liep naar huis en knuffelde even deze kat, maar voordat ik een foto kon maken keerde hij me alweer z’n kont toe :(.

IMG_2610

Dit is mijn voorgerecht, om het volgende een beetje goed te maken…

IMG_2611

OEPS. Maar oh wat heb ik hier van genoten. Een echte guilty pleasure, voor af en toe!

IMG_2612

Ik kwam er na een jaar achter dat er twee usb-ingangen in mijn toetsenbord zitten. Ook goedemorgen…

Collage kapoet

Ten slotte deed ik dit: chillen in mijn snuggy, koeiensokken en met Turkish Apple-thee en paaseitjes. Ik was kaaaapoet! Ik keek een stuk van de extra’s van The Hunger Games. Zoë (die je kunt kennen van Divergent) is maar een geluksvogel hoor…

En toen ging ik lekker vroeg slapen, want mijn colleges begonnen maandag weer!

 

 

One comment

Geef een reactie

