Guy Crush: Jamie Campbell Bower

Jamie smile tats 2

Het is alweer een jaar geleden dat ik voor het eerst over guy crushes schreef. Toen was Johnny Depp de winnaar. Johnny speelde de rol van Sweeney Todd in de gelijknamige (en ge-wel-di-ge) film en in die film speelde nog een acteur: Jamie Campbell Bower. Zie je het briljante bruggetje dat ik maak? Woah, awesome. Maar goed, meneer Jamie dus. Daaaaamn wat is hij leuk! Veel zwart-wit foto’s trouwens.. die, eh, waren er nou eenmaal veel!

Jamie zw2

Jamie is jong, Jamie is Engels, Jamie is knap, Jamie kan zingen, Jamie heeft tattoos en Jamie ziet er altijd vet hip en awesome uit. Need I say more? Hij speelde dus in de musicalfilm Sweeney Todd en daarna ook in Oorlogswinter, Harry Potter (een minirol maar toch!), een aantal series, Twilight (dat vergeten we snel weer) en nu heeft hij zijn eerste echte hoofdrol te pakken in de filmreeks van The Mortal Instruments.

Collage zw

Naast acteren kan Jamie ook zingen en muziek maken. Dat deed hij al in Sweeney Todd, maar ook in onderstaande video. Hij heeft een toffe stem!

Jamie ging al met Bonnie Wright (Ginny Weasley in Harry Potter) en Lily Collins (uit The Mortal Instruments). Nu interesseert me dat niet enorm veel, maar aangezien ze op onderstaande foto’s staan, wilde ik het even benoemen! Kijkt u mee naar een awesome kledingstijl en een awesome Jamie.

Collage fun

Ik durf wel te stellen dat Jamie ‘mijn type’ is haha. Misschien was dat ook wel duidelijk inmiddels. Ik verheug me in ieder geval erg op de komende films van The Mortal Instruments en hopelijk gaat ‘ie ook meer muziek maken! Hieronder nog een laatste filmpje om bij weg te zwijmelen. Echt, kijk dit filmpje. It’s funny!

Vind jij Jamie ook zo leuk? Wie is anders jouw guy crush?

 

 

9 comments

  1. Nee, te jong en te babyface-ig. Wel leuk dat ie zingt en tattoos heeft.. Je tag “jamieoooohjamiejebentleukjamienomnomjamie” is trouwens super awesome :P (op de foto rechtsboven in de eerste collage ziet ie er trouwens ubergirly uit..)

  2. Haha dat is echt totaaaal niet mijn type, wat grappig! Ik ben van de grote oermannen met een baard, tattoo’s, donker haar, donkere wenkbrauwen (ik heb een wenkbrouw-fetisj, ik kan er ook niets aan doen, waarschijnlijk omdat m’n eigen wenkbrauwen zo lelijk zijn let ik er heel erg op bij andere mensen). Dus euh, jij mag hem hebben hoor ;)

      1. Hahaha thanks voor je comments. En het type dat jij omschrijft vind ik ook wel nomnom hoor! Ik vind zoveel leuk, goede wenkbrou-, eh, -auwen ook inderdaad.

Geef een reactie

