7x op zaterdag #3: Oranje

Header

Vandaag is het voor het eerst in onze levens Koningsdag en ik besteed die op de beste manier ooit. Wat ga ik dan doen vraag je je af? Ik ga studeren. De hele dag. Ik ga in boeken slapen en duizend dia’s doorscrollen. JEAH, superleuk natuurlijk. Ik hoop dat jouw Koningsdag iets enerverender is. Tot die tijd: een heleboel oranje in deze blogpost!

Ik begin met een aantal dieren. Dieren zijn interessant, mooi (meestal dan) en soms dus oranje! Om te beginnen een eend, een vogel en een kikker.

collage 3

En natuurlijk moeten er ook wat furry zoogdieren bij! Note te self: zoeken op orange pussy levert niet de gewenste resultaten.

collage2

En dan nog twee dieren die, eh, verzonnen zijn. Maar daardoor niet minder leuk!

collage 6b

Moving on naar de mensen. Links zie je hoe het niet moet en rechts hoe het wel moet (hihi).

Collage 1

Ik heb een gehele collage gewijd aan Travis Clark. Travis heeft namelijk het meest geweldige oranje haar van de wereld. En zie ik daar Charles Trippy? Oeps, die is niet oranje. Ah well, ik vond de foto leuk! Edit: ik bedenk me net dat hun band natuurlijk We the Kings heet. Dat is toch wel zo toepasselijk -en daardoor vreemd dat ik de link niet eerder legde- dat ik dat nog even moet vermelden hoor!

collage 6

We gaan weer even terug de natuur in. Fotoshop niet uitgesloten / vrijwel gegarandeerd.

collage 4
Tot slot een stel oompa loompa’s. Want, nouja, joepie!

oompa-loompa

Ben jij in oranje vandaag? Of heb je net zo’n saaie Koningsdag als ik?

 

4 comments

  1. Hahaha! Geweldige blogpost! Ik heb zelf ook net zo’n saaie dag hoor, ik ga m’n rommelhuis een beetje opruimen en het hoogtepunt van m’n dag wordt waarschijnlijk dat ik bananenbrood ga maken. Ik ben niet zo’n feestdagmens. Al had ik nog wel graag even op de rommelmarkt willen kijken bedenk ik me nu, ach ja.

Geef een reactie

