Sit back and enjoy: Talking Animals

Schermafbeelding 2014-04-26 om 21.40.42

Helaas heb ik niet zoveel tijd om een leuk verhaaltje te schrijven deze keer. Af en toe moet een mens ook studeren en tentamens halen… Die gelegenheid wilde ik aangrijpen! Waar ik normaal zou denken ‘dit is misschien een beetje een luie blogpost’ heb ik nu zoiets van: perfect! Ik wil jullie namelijk een paar van mijn favoriete video’s laten zien. Misschien maak ik er wel een item van! Anyway, de drie video’s die je hieronder kunt bekijken zijn van Talking Animals, een kanaal met inmiddels bijna een miljoen subscribers. Het kanaal bevat allerlei filmpjes van honden en katten (en cavia’s, oh my god!) die zijn nagesynchroniseerd. En ik vind het dus hi-la-risch. Nee, dat mag in hoofdletters: HI-LA-RISCH. Zo, duidelijk lijkt me! Enjoy…

De eerste video is direct mijn favoriete korte video op heel YouTube denk ik. Iedere keer weer moet ik hardop lachen en nee, dat overdrijf ik niet. Misschien ken je de video al, aangezien hij nogal wat views heeft (slechts 155mjn).

De volgende video is misschien nog wel grappiger als je echt goed luistert naar wat ze zeggen. Yep, ik lig weer in een deuk haha.

Tot slot, zie hier de beroemdheid van het kanaal: Jupiter. Jupiter is een witte kat met een lage stem en hij is nogal, ehm, chagrijnig. Hij heeft meerdere filmpjes waaronder de serie ‘Ask Jupiter‘. De video hieronder is wat korter en wederom hilarisch. Wat denken katten nou eigenlijk ècht?

Ik hoop dat je de video’s leuk vond en dat ik je toch nog een beetje vermaakt vandaag. Happy sunday!

2 comments

Geef een reactie

