Lazy blogpost: enthousiast zijn, honest trailers en de walkman

Ook vandaag moet ik jullie vermaken met een lazy blogpost, maar dat neemt niet weg dat het geen goed vermaak is. Vandaag is mijn tentamen en het vak is één grote chaos. Me houden aan een planning was dan ook best wel onmogelijk (zeker in combinatie met mijn eigen onvermogen om me aan planningen te houden, ssht). En dus is het nu maandagmiddag, ben ik een beetje in de stress voor dat tentamen en valt mijn hoofd om omdat ik moe ben. Tijd (nouja, een beetje dan) om een leuke blogpost te maken.

quote ryan adams

Ten eerste wil ik graag deze quote delen die ik gisteren tegenkwam op Twitter. Of Ryan Adams dit daadwerkelijk gezegd heeft weet ik niet (al kan ik het me goed voorstellen), maar dat het goede quote is… dat weet ik wel! Ik herken mij erg in deze uitspraak en ik ben regelmatig enthousiast over dingen waar anderen niets mee hebben. Sommigen kijken me met een scheef gezicht aan en zijn totaal ongeïnteresseerd (en bedankt he), anderen snappen het misschien ook niet maar zijn in ieder geval excited omdat ik excited ben. En dat is toch veel leuker!

Ook wil ik twee video’s delen die de afgelopen weken voorbij zijn gekomen. Op beide kanalen ben ik geabonneerd en je kunt je er uren mee vermaken. Toen ik onderstaande Game of Thrones trailer tegenkwam ben ik twee uur op dat kanaal blijven hangen. Oeps. Maar het is geweldig! Naast deze trailer zijn er nog veel meer honest trailers en ze zijn absoluut het kijken waard. Als je Game of Thrones fan bent en je hebt tot en met seizoen 3 gekeken, dan moet je deze zeker even kijken!

Tot slot een video van TheFineBros waarin kinderen voor het eerst van hun leven een Walkman te zien krijgen. Ik had er vroeger ook een, een echte van Sony. Mijn Fox Kids bandje heb ik grijsgedraaid op dat ding! Het is zo grappig om te zien hoe iets waar wij mee opgegroeid zijn voor kinderen van nu wereldvreemd is.

Hopelijk heb ik je een beetje vermaakt. Ik post geen video’s die ik het kijken niet waard vind natuurlijk!

 

8 comments

  1. Hee, dat plaatje van Ryan Adams heb je van mij! ;) Maar inderdaad, ik deel niet vaak iets, maar deze was mij te perfect op het lijf geschreven dat ik hem wel móest delen. Ik sta er volledig achter, en het is bovendien een herinnering dat ik me niet voor mijn enthousiasme moet schamen, of het moet verbergen (soms wil dat onbewust nog wel eens gebeuren).

  2. Whahahahahaha die trailer van GOT!!!! Ik heb me gek gelachen. Mijn man en ik volgen deze serie ook en we vinden het geweldig. Al ben ik echt de draad kwijt qua namen, wie is wie en wie is er familie van elkaar etc. etc. De de trailer klopt wel een beetje. Whahahahaa. Ga hem even doorsturen naar mijn man.

    1. Leuk om te lezen dat je ‘m leuk vindt! Daarom deel ik dit soort dingen graag :). De trailer klopt inderdaad behoorlijk goed (beeeewbs). Wat je zegt over die namen: klopt! Er gaan alleen zo vaak mensen dood dat het inmiddels wel iets makkelijker is geworden haha.

Geef een reactie

