Lazy blogpost: meet Joe Sugg

JokerTen eerste: ik moet beter plannen. I know, boeee. Toch vind ik het leuk om mijn vaste ritme er een beetje in te houden en dus heb ik weer een lazy blogpost voor je! Ik wil je graag voorstellen aan Joe Sugg, een -wat mij betreft- talentvolle YouTuber uit Engeland. Joe is het broertje van de zo mogelijk nog leukere Zoella. Zijn kanaal heet TatcherJoe en hij loopt daar vooral grappig te doen. Maar dat doet ‘ie wel heel goed!

Eén van zijn talenten is imiteren. Hij heeft een paar video’s gemaakt, Amazing Impressions, waarin hij van alles en nog wat imiteert: personen en karakters in alle vormen en maten. Ik vind vooral Captain Jack Sparrow, The Joker, Gollum en de Minions gewèldig. Joe’s imitaties zijn awesome en herkenbaar voor iedereen, daar hoef je geen YouTube-nerd voor te zijn! Dit zijn de ideale filmpjes voor als je even pauze houdt van studie, werk of whatever je ook aan het doen bent! Have fun :).

Heb ik teveel gezegd? I like Joe! Hopelijk heb ik jullie toch een beetje weten te vermaken, ondanks mijn planningFAILs. :)

2 comments

Geef een reactie

