Girl crush #3: Shailene Woodley

7

Ontkennen gaat niet meer, ik heb weer een girl crush. Shailene Woodley is zo leuk! Ze ziet er best normaal uit eigenlijk, maar toch is er iets… die ogen! :O Daarnaast ben ik dol op haar als actrice en als persoon. Ze heeft zo’n toffe schorre stem en is niet bang om te lachen. Onderstaande foto’s komen hier vandaan.

1 2 3 4

De eerste film met Shailene die ik zag -ik kende haar toen nog niet- was The Spectacular Now. Een film over een jongen (gespeeld door Miles Teller) en een meisje, tieners. Hij is een feestende high school senior met weinig ambities en is alcohol verslaafd. Hij ontmoet Aimee (gespeeld door Shailene) als ‘ie ontwaakt in een random tuin. Ze is anders dan hij, maar toch is er iets tussen hen. En de rest moet je zelf maar gaan bekijken! Het klinkt nogal standaard, maar echt, deze film is een aanrader. Heerlijk voor op zondagmiddag of wanneer dan ook eigenlijk.

8

Tijdens het kijken van die film wist ik het niet zo goed, ik moest wennen aan Shailene. Maar al snel vond ik haar tof. Natuurlijk heb ik Divergent (waar Miles Teller ook in speelt) gezien en één van de beste dingen aan die film is Shailene. Ze is perfect gecast! In The Descendants speelt ze weer een heel andere rol, maar ook dat doet ze goed. Die rol leverde haar diverse nominaties op, waaronder een Golden Globe nominatie.

Schermafbeelding 2014-05-10 om 23.40.37

Ze doet me best wel denken aan Jennifer Lawrence. Allebei jong, getalenteerd en niet al te serieus. Wat mij betreft wint Jennifer het qua hilarisch en schaamteloos zijn (man wat geweldig is zij) en Shailene wint qua uiterlijk en schattigheid. Ze doet veel dingen die te maken hebben met de natuur en gezond eten. In onderstaande video is ze te gast bij Jimmy Fallon en ik heb heel hard gelachen. Naar deel twee kun je vanzelf doorklikken bij de suggesties. Enjoy!

Over The Fault in our Stars, de film die gemaakt is naar het boek van John Green, heb ik nog niets gezegd. Op dit moment is de film in Amerika uit en iedereen is helemaal gek geworden daar. Het is ook bijzonder om te zien hoe John Green, die ik eigenlijk ken als YouTuber, opeens superfamous is. Ik heb het boek in de kast staan en die ga ik binnenkort lezen. Tot die tijd wil ik nog even niet de trailer zien van de film, maar oh oh oh wat ben ik benieuwd. Dus bij deze alvast een waarschuwing: please don’t spoiler anything! Ik heb al per ongeluk dingen gelezen en dat laat ik me niet nog een keer gebeuren.

Schermafbeelding 2014-05-10 om 23.40.14

Shailene heeft, of eigenlijk had, echt ontzettend mooi haar. Ze heeft het moeten knippen voor tfios en ze heeft het gedoneerd, net als ik! Ze heeft er toen ook een soort campagne van gemaakt en dat vind ik heel tof!

Haar

Dus, Shailene Woodley. I love her! Op het moment van schrijven heb ik het boek Divergent bijna uit en daarna ga ik tfios lezen! Ondertussen verheug ik me op de twee volgende boeken in de Divergent serie en natuurlijk de films. Go Shailene! (:

Ook leuk:
Girl crushes #1
Girl crushes #2

 

3 comments

Geef een reactie

