Plog 14 mei 2014: Gelukkig nieuw haar!


Header

Yay, gisteren heb ik weer geplogd! De afgelopen plogs waren steeds van een dag in het weekend waarin ik leuke dingen ging doen. Deze plog is van een doordeweekse dag. Ik ging naar college, naar de bieb en het allerleukste: naar de kapper! Na bijna een jaar (!!) weer, eindelijk. En ik ging voor het eerst naar Kinki. Dus als je mijn groene hanenkam met paarse streepjes wil zien, kijk dan verder…

IMG_2706Het gaat hier al mis want ik vergeet mijn goedemorgen-ik-lig-nog-in-bed selfie. Dus hier even een snel fotootje voordat ik naar college fietste. Hoi!

IMG_2707Zo gaat dat dus, fietsen.

IMG_2708En zo zag dat eruit als ik vooruit keek. Het is me toch wat. ‘Waarom fiets je zo aso links Michelle?’ Ik ben niet aso, er fietst iemand naast me ja!

CollegeTijd voor hoorcollege! Het blijft bijzonder hoe, ehm, niet-zo-mooi sommige powerpointpresentaties zijn. Ik volg het vak Farmacotherapie en ik moet oppassen als ik ergens (op social media ofzo) roep: ‘therapie volgen’ of ‘pff therapie’, want dat kan nogal anders overkomen haha (=note to self). Vandaag leerde ik over middelen bij pijn in de oncologie.

IMG_2713Ja, eindelijk, koffiepauze! Met een blije banaan.

IMG_2715Op naar de bieb, hier ziet u het uitzicht vanaf de vierde verdieping. Ik had om 15u bij de kapper afgesproken, dus ik had een paar uurtjes om te vullen.

IMG_2716Dat deed ik met koekjes eten. Nee natúúrlijk niet, ik at ook twee broodjes, maar dit koekje (en de lichte variant ook): ZO. LEKKER.

IMG_2718Oja, er moest ook nog wat gestudeerd worden. Ik heb overigens van kwart over 1 tot kwart voor 3 ongeveer twee dia’s bekeken. En minstens twintig digitale camera’s. En Twitter. En Facebook. En Instagram. En blogs. Oeps.

IMG_2717Snelle wc-selfie. Dit is voor! Zal die hanenkam er komen?

IMG_2719Snel fotootje bij Kinki. Ze gingen dus mijn haar wassen en ik kreeg er gewoon een massage bij. Ohmygawd <3. Ik vind ploggen in het bijzijn van anderen nogal ongemakkelijk trouwens. Dat merk je wel aan het feit dat het lijkt alsof ik vandaag 0 mensen heb gezien.

IMG_2723Er gaat niets boven Groningen, behalve de Martinitoren en deze twee kermisattracties dan. Ik liep nog even naar een camera-winkel, want ik had er dus eentje uitgezocht in de bieb. Probleempje: dat ding is nergens meer te koop. Het is dezelfde camera als Charles Trippy gebruikt: mooi ding, licht, betaalbaar. Top! En dus nergens te koop. Stomme Canon Ixus 255. Als iemand tips heeft hoor ik het graag hoor! Ik zoek een lichte camera die goed filmt, dus zeker Full HD en ook een beetje in het donker.

IMG_2726Drukte op de Oude Ebbinge. Op weg naar huis, tijd om mijn haar te showen!

SelfietimeWaar is die hanenkam nou? Ja wat denk je zelf! Ik ben er onwijs blij mee, m’n haar zag er echt niet meer uit. En het leukste: maandag ga ik terug om er wat verf in te gooien! Onwijs veel zin in. We hebben wel een soort verfplannen gemaakt, maar suggesties zijn enorm welkom. Wat zou me staan? En wat juist niet?

IMG_2743Kijk nou wat er opeens in de oven staat! Was even een foto van het kookproces vergeten, oops.

IMG_2744Meh, het was een beetje smakeloos. En ik heb nog twee porties over…

IMG_2748Ik had het kkkoud, tijd voor thee! Ondertussen maak ik deze plog.

Schermafbeelding 2014-05-14 om 21.33.06En dit is (onder andere) mijn avondvermaak! Even niks na een paar drukke, maar gezellige avondjes. Tijd om CTFxC vlogs in te halen!

Eeeen dat was mijn woensdag! Ik zal maandag of dinsdag het eindresultaat van m’n haar laten zien. Of niet, als het lelijk wordt. Maar dat zal wel niet, toch?! Nogmaals: kleurtips en suggesties zijn welkom!

Ook leuk:
Plog 15 maart 2014
Plog 12 april 2014
Plog 13 april 2014

4 comments

  1. Je haar ziet er al leuk uit. Hoop eigenlijk best wel dat je je hele haar fel paars en groen of zo doet, zal jou echt leuk staan

Geef een reactie

