(1)7x op zaterdag #6: Dog Shaming

Heel origineel is Dog Shaming niet meer, het bestaat al een tijdje. Toch denk ik dat lang niet iedereen het kent! Ik vind het -mits goed gedaan- vrij hilarisch. Of alles waar is, is soms de vraag, maar als je je gewoon voorneemt dat alles echt gebeurd is… hilariteit gegarandeerd! Ik was wat aan het scrollen door Pinterest en onderstaande foto’s komen hier vandaan. En omdat er veel leuks tussen zit heb ik een 1 voor de 7 geplakt! Dus: 17x de beste dog shaming foto’s. Enjoy, I know I did! ^^

bite


boxers broke his brother corn bob crayons rainbows ears and peeing farting awake grownling at penis laptop naughty things pastor poedel poop morning rainbows wedding dress yeast dough yoda

Veel poepgrapjes zoals je wel ziet. Maar poep is nou eenmaal heel interessant voor honden! Mijn hond eet graag konijnenpoep, voor de vitamientjes misschien?

Ook leuk:
7x op zaterdag #5: Johnny Depp en Tim Burton
7x op zaterdag #4: Suikerbommen
7x op zaterdag #3: Oranje

One comment

Geef een reactie

