7x op zaterdag: shoplog kleding en camera + haar bonus!

Zoals jullie hebben kunnen zien in mijn plog ben ik afgelopen dinsdag naar Sneek geweest. Ik ging niet met lege handen naar huis! Aangezien ik in totaal precies zeven dingen heb geshopt, dacht ik: laat ik eens een shoplog maken! Ik kocht vijf dingen in Sneek, vriendinnetje Miriam (die sinds kort ook een blog heeft!) nam eerder al awesome sokken voor me mee en ik heb eindelijk mijn nieuwe camera gekocht! Als bonus vind je onderaan nog een paar nieuw-haar selfies. En nee, het is niet blauw geworden hihi.

Kleding 2

1 – 4.
Allereerst drie outfits die je alledrie niet zo snel bij mij zou verwachten! Miriam was steeds aan het kijken naar die pyjama/harembroeken die nu hip zijn. Ik had me er nog niet zo voor open gesteld, omdat ik meestal niet zo van printjes houd. Toch snuffelde ik er ook wat tussen en ik raakte steeds meer overtuigd. Dit zit vast donderslekker en het zijn ideale festivalbroeken. Op de linkerfoto zie je er eentje! Deze is van C&A. Het shirt paste ik om er ‘iets bij te vinden’ en heb ik ook meegenomen. Deze komt van Miss Etam. Miss Etam, ik was er nog nooit geweest. Handig als iemand je eens meesleept naar dat soort winkels! Over deze outfit twijfel ik wel, omdat stiekem een nog véél leukere harembroek op internet tegen kwam en die heb ik besteld. Als die goed zit breng ik deze outfit terug. Keuzes maken, soms moet het!

Over de jumpsuit op de middelste foto heb ik heel lang getwijfeld. Hij is best een beetje ‘eng’ haha. Maar het model is top en I love de bovenkant (beetje bedekt tegen de zon zo) en ooooh my god wat zit dit lekker! Ik ga hem nog eens aantrekken, maar ik mag ‘m echt alleen houden als ik ‘m aan durf hoor!

Het jurkje is een topvondst, van de C&A. Er zijn zo veel leuke jurkjes maar alles is zo kort aaaaah. Ik wilde graag een jurkje die ik ook zonder legging aan durf en ik heb ‘m gevonden! Yay! Hij ziet er een beetje lomp uit op de foto maar hij is strak bij de taille en er zitten zakken in, leukie leuk!

IMG_2821

5. Dit is de andere harembroek die ik bij C&A kocht en oh, I love it! Ik heb ‘m al een paar keer gedragen en echt, wat zit dit lekker! Het is alsof je verantwoord de hele dag in je pyjamabroek rondloopt. Ja, ik hou wel van deze trend haha.

IMG_2817
6. Deze awesome sokken heb ik niet in Sneek gekocht, want deze komen van Primark. Ik ben er niet zelf geweest, maar Miriam wel. Ik had ze ergens op internet voorbij zien komen en heb heel lief gevraagd op Miriam ze mee wilde nemen haha.

7. En dan hieronder: de unboxing van mijn nieuwe camera! Tatatadaaaa…

IMG_2827
IMG_2829

Naamloos

Het is de Canon Ixus 265 HS geworden. Een lichte compactcamera met vlogpotentie! Hij filmt Full HD en dat kan ik goed gebruiken als ik in februari mijn trip ga maken… Ik heb hem nu al gekocht zodat ik deze zomer wat kan oefenen! 

Dan de bonus. Ik heb mijn haar gekleurd, maar nog niet de gelegenheid gehad om het te laten zien! Je zag misschien al wat in mijn laatste plog, maar ik heb nog een paar selfies gemaakt. Je ziet het alleen niet zo heel goed eigenlijk.

IMG_2841 IMG_2839

Wat is er gedaan? Er zitten twee kleuren in mijn haar: lichtblond en donkerbruin. Mijn hele hoofd zat vol folies, waarbij onderin meer bruin is gebruikt en bovenaan vooral blond. Het is niet zó opvallend als het misschien wel had mogen zijn, maar het is wel heel mooi geworden en ik ben een stuk blonder dan eerst (het was zo’n grijze muisjes kleur). Ik ben er blij mee!

Wat denk je, zal ik de jumpsuit houden of niet?

 

8 comments

  1. Mooi kapsel! En ik heb ook wel eens zo’n harembroek aangehad, maar bij mij ziet dat er echt niet uit (te flubberig).. hetzelfde geldt voor jumpsuits, daarin lijk ik minstens 20 maanden zwanger :P

    Oh en de sokken van de Primark zijn de bom! ;)

    1. Daar kan ik nog niet al teveel over zeggen. Ik heb de beelden nog niet bewerkt maar tot nu toe ziet alles er goed uit! Ik heb zelf ook niet superverstand van kwaliteit ed. Wat ik wel tóp vind aan deze is dat de camera superlicht is vergeleken met andere compactcamera’s. En alles werkt prettig en snel. Als je meer beelden wil zien: check even de vlogs van Charles Trippy op het kanaal CTFxC. Hij heeft nèt deze zelfde camera gekocht!

Geef een reactie

