Lovely sunday: liefste video ooit

Schermafbeelding 2014-05-24 om 23.47.56

Voordat je misschien denkt: ‘Weer een video? Pff’… Wait a sec! Ik was helemaal niet van plan om een blogpost als deze te maken, maar toen ik deze video zag vandaag… wauw. Dit is de tofste verlovingsvideo die ik tot nu toe heb gezien denk ik. Nu ben ik een sucker voor dit soort video’s en ik begin altijd direct als een baby te huilen (in a good way), maar dit is zeker 20 minuutjes waard!

Ik zal je wat achtergrondinfo geven. Travis is de frontman van We the Kings, de band waar Charles Trippy ook in speelt. Hij heeft de daily vlogging kriebels ook gekregen en vlogt nu een paar maanden. Maar dat is niet zo belangrijk voor deze video! Het is voor iedereen goed te volgen en dat heeft Travis bewust gedaan denk ik. In de video gaan Travis en Jenny hun eerste date opnieuw beleven, want ‘dat is leuk voor de vlog’. Wat Jenny niet weet, is dat Travis aan het einde van de date (op de heuvels in Los Angeles) een verrassing heeft…

De video is geweldig goed bewerkt, daar heeft Travis dan ook de tijd voor genomen. Hij wil altijd dat alles perfect is en dat is ook wel te merken! Naast dat komt het gevoel ook zo goed over. Travis praat stiekem tegen de camera dat ‘ie zenuwachtig is terwijl Jenny verderop loopt. Cute! Ze had trouwens helemaal niets door hihi.

Dat punt, waarop je weet ‘nu gaat het gebeuren’, ik was plaatsvervangend zenuwachtig haha. En daarna: crying my eye balls out. HEERLIJK vind ik het. Ik hoop dat je er net zo van genoten hebt als ik :).

Happy Sunday!

2 comments

Geef een reactie

