Even tussendoor: ik ben er nog hoor!

Collage zondagHierboven zie je alvast een preview van de komende plogs. Ik was namelijk een paar daagjes in Den Haag bij vriendinnetje Eva!

Misschien heb je me gemist (zou ik een hele eer vinden!), want zaterdag was er geen blogpost. Ik ga de komende tijd iets veranderen in mijn schema. Nu upload ik dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag. De komende weken ga ik dit veranderen in maandag, woensdag en vrijdag. Ten eerste wil ik graag eens kijken wat dat met mijn views doet, daar ben ik gewoon wel benieuwd naar! Daarnaast komt dat beter uit met (heul veul) studie en andere dingen die ik de komende tijd ga doen. Er zal dan ook hier en daar een blogpost ontbreken, maar dat maak ik dubbel en dwars goed met awesome plogs en andere leuke dingen! Wie vind het leuk om van elke Pinkpopdag een volle plog te zien (dus 3 á 4 plogs)? Ik kan ook één epic verslag maken, maar ik vind kiezen tussen foto’s en verhalen altijd zo moeilijk! Saai zullen de plogs zeker niet worden denk ik. En misschien, heel misschien, moet ik maar eens gaan oefenen met vloggen..?! Dus, vertel, wat wil jij? En voor nu: tot maandag! :)

7 comments

Geef een reactie

