Plog 30 mei 2014: nog steeds op bezoek in Den Haag!

Header

Maandag kon je de eerste plog van mijn Den Haag bezoekje al bekijken en vandaag volgt deel 2! We ontbeten tussen de bomen en daar maakte ik de engste selfie ooit, we deden wat sightseeing, ik had mijn Lush-ontgroening en we gingen nog even naar het strand!

IMG_0051The most creepy selfie EVAH. Eva staat er superleuk op, wat het contrast met mijn bezeten kop nog veel groter maakt. Toch moest ik gniffelen om de foto en kon ik het niet laten om ‘m hier te plaatsen! (eventuele nachtmerries op eigen risico)

IMG_0055De vrachtwagen maakt dit plaatje nog pittoresker dan je zou verwachten.

IMG_0054Eva vertelde over een gesprek tussen haar en haar zus over hoe lelijk meerkoetbaby’s zijn. Yep, klopt helemaal! Maar het blijven jonge diertjes dus koetjsiekoe!

IMG_0056Voor het eerst in mijn leven naar Lush. Ik smul er van als bloggers erover schrijven of praten, maar ik was er nog nooit geweest. Conclusie: ik heb een bad nodig. En geld.

IMG_0057Dit was awesome! In plaats van een ongezonde snack-lunch, aten we een gevulde gepofte aardappel. Je kon zelf kiezen wat je erin wilde en daarna ook nog eens zelf spul erin scheppen. Ik ging natuurlijk los en je raadt het al: dit kreeg ik met geen mogelijkheid op. Maar man wat lekker!

IMG_0060Eva sleepte me mee naar een reisboekenwinkel, tof! Misschien hebben ze er wel Noorwegenboeken die speciaal over de Hurtigruten gaan, dacht ik. En die waren er! Jammer genoeg waren beide boeken in het Duits. JA JEETJE.

IMG_0063Duifie op het binnenhof! (deze is voor Saske)

IMG_0065Op naar het strand voor een iets minder creepy selfie! Ik haalde schepijs van matige kwaliteit, maar de Snickerssmaak was wel lekker!

IMG_0066Wat de duck is er met de pier gebeurd? Ik was hier duidelijk lang niet geweest :O.

IMG_0067Met mijn voetjes in het zand. Vroeger gingen we regelmatig even naar het strand, maar sinds mijn ouders richting Twente zijn verhuisd kwam dat er natuurlijk niet meer van. Des te fijner was het om de golven te horen en de vissige zeelucht te ruiken!

IMG_0072Deze man vond het blijkbaar een lekker zwemweertje. Wat een bikkel (en wat een raar woord is ‘bikkel’ eigenlijk), wij zaten vooral te koukleumen!

IMG_0078Kijk maar. Laten we dit momentje trouwens even gebruiken om Eva’s zonnebril te aanbidden.

CollageHet was tijd om weer naar huis te gaan! Ik luisterde wat favo Pinkpopbandjes en haalde 2048 in het gelijknamige spelletje. Download het níet, ik heb je gewaarschuwd.

We hebben ook nog wat geshopt. Misschien maak ik daar nog een shoplogje van, want ik had ook nog dingetjes van internet besteld (New Look aaah <3) en vandaag ga ik óók nog even de stad in! Nu bekend is dat de temperatuur op Pinkpop hoger dan mijn kookpunt gaat worden, ga ik nog even op zoek naar de luchtigste kleding die ik kan vinden. Als iemand nog tips heeft tegen overkoken of help-ik-sta-te-lang-in-de-zon-paniekaanvallen hoor ik ze graag!

Het waren twee heerlijke daagjes. Dankjwel Eef! <3

 

One comment

Geef een reactie

