Video friday: video’s met vlinders in mijn buik!

zoe

Terwijl het toch echt tijd is om een blogpost te maken, ben ik nog steeds aan het opruimen en herstellen (ja serieus) na Pinkpop èn gaat mijn studiemarathon beginnen. Vanaf vandaag tot en met mijn tentamen op 25 juni ben ik een kluizenaar in de bieb. Realistisch gezien is het nauwelijks haalbaar dat ik mijn tentamen ga halen, maar des te harder ga ik het proberen. Ik heb namelijk genoeg redenen om het direct de 25e te willen halen! Zo ga ik -als mijn tentamen voldoende is- het weekend erna naar Walibi (Plog? Vlog?!). Daar komt helaas wel bij dat ik nu niet altijd genoeg tijd heb voor mijn blog :(. Tot de 25e dan! Of, als ik het niet haal, tot een weekje later. Maar…

…daarna heb ik vakantie en heb ik volop de tijd voor mijn blog! Ik ga wel veel werken tijdens de vakantie, maar naast mijn werk is mijn blog dan prioriteit nummer 1. En daar heb ik heel veel zin in! Voor nu zal mijn blog misschien wat onregelmatig zijn en ook de Pinkpopvlog moet misschien even op zich laten wachten. Toch wil ik jullie niet met lege handen laten zitten en daarom heb ik weer een paar onwijs leuke video’s voor jullie.

Ten eerste deze nieuwe videoclip van We the Kings. Ik word zo blij van ze! De video is helemaal geschoten met Google Glass. Het beeld is dan ook nogal shakey, maar hoe leuk is dit gedaan! Naast dat het liedje gewoon vreselijk leuk is, word ik ook helemaal blij van de beelden. Zouden ze na de zomer eindelijk weer richting Europa komen? Een showtje in Nederland zou zo zo zo leuk zijn!

Zo lief! Ik krijg echt een soort vlinders-in-m’n-buik gevoel van dit soort beelden. De volgende video is een stuk langer, maar het is iedere minuut waard. Zoe, op YouTube bekend als Zoella, is een van de succesvolste vrouwelijke YouTubers en ze is so cute! Op haar tweede kanaal maakt ze soms vlogs en deze maand doet ze dat iedere dag. In de volgende vlog gaat ze haar vriendin Tanya verrassen voor haar verjaardag. Het zien van dit soort vriendschappen maakt me zo blij!

Deze vlog is van een paar dagen terug en ik ben de hele avond (het is nu donderdagavond) al aan het vullen met vlogs. Ik wilde een film gaan kijken, maar ik ben op YouTube blijven hangen. Hihi :).

Laat me weten of je de video’s ook zo leuk vindt. Ondertussen doe ik heel hard mijn best om maandag iets van Pinkpopfoto’s en/of een Pinkpopplog (wat een boel p’s!) online te krijgen!

Wish me luck voor mijn studiemarathon, I need it haha <3.

2 comments

Geef een reactie

