Ik ging naar Walibi en daar heb ik… gevlogd!

Afgelopen zaterdag ben ik naar Walibi geweest en daar heb ik gevlogd! Wow, die zin is exact hetzelfde als de titel van deze blogpost, how surprising. Anyway: de vlog staat al online, jeeej. ‘En je Pinkpopvlog dan?’… klopt, die is er nog niet maar die komt er ook snel aan! Want, leuk nieuws: ik heb mijn laatste tentamen gehaald, dus ik heb vakantie! Ik ga dus weer lekker bloggen en ook achter mijn blog wat dingetjes proberen/veranderen/uitzoeken. Anyway, die vlog, hieronder staat ‘ie! Ook heb ik er nog wat foto’s bij gedaan, kijk dus even verder! Het was echt een superleuke dag: perfect weer, leuke mensen en geen/alleen korte rijen. Als je de vlog hieronder niet kunt zien of je wilt op YouTube kijken, klik dan hier.

Als je de vlog leuk vond zou ik het superleuk vinden als je een duimpje omhoog doet en misschien zelfs abonneert! Zoals ik al in de video zei vind ik vloggen erg leuk, ook al is het nog erg wennen. Ik praat nog met een beetje een gek hoog stemmetje haha, ongemakkelijkheid alom. Ik wil het echt vaker gaan doen, zodat ik in februari -als ik mijn Noorwegen reisje ga maken- superawesome goed en relaxt in vloggen ben! Of nouja, in ieder geval íets beter.

Klik verder voor nog wat leuke foto’s!

achtbaan

Dit was dus mijn eerste echte achtbaanritje OOIT. Op de houten achtbaan in de Efteling na (de Python was dicht), was ik nog nooit in een achtbaan geweest. Ik dacht dat ik het heel eng zou vinden allemaal, of dat ik het ‘niet aan zou kunnen’. Haha BOY WAS I WRONG.

goliath

De Goliath was echt geweldig. Briljant dat je zo los zit aan de bovenkant, it’s like you’re flying!!

IMG_0282

Weird selfie time! Zo’n zweefmolen hè, dat gaat nog best hard.

nat shiiirt

Ja, dit moet ik misschien even uitleggen… Dit was een soort van poging tot een kijk-nou-hoe-zeiknat-m’n-shirt-is pose. Maar dat komt natuurlijk totaal niet over haha.

selfie auto

Selfie in de autootjes! Deze foto is wonderbaarlijk leuk (en een beetje geel) geworden!

splash

Links ziet u mij in vlog-actie. Rechts ziet u een groot klein kind dat helemaal los ging met z’n waterpistool.

IMG_0308

Groepsfoto’s aan het einde van de dag: nooit doen. En waarom zijn groepsfoto’s altijd zoooo suf haha. Ik ken deze lieverds dus van een forum. Dat forum is al een tijdje een beetje dood, maar veel van de leden (veel meer dan deze 10 op de foto!) zien elkaar nog regelmatig! Elk jaar is er wel een meeting zoals deze en we zien elkaar vaak bij concerten en festivals. Superleuk om op zo’n manier mensen te leren kennen die door het hele land wonen en die je anders nooit zou ontmoeten. En toch hebben we allemaal iets gemeen: muziekliefde!

10 comments

  1. Dit gaat heel slecht klinken maar is dat “Wendy” rechtsonder? Van alle mensen op de foto heb ik haar helaas nooit ontmoet / gezien….

  2. Jeeej, leuke vlog! Ik vind het knap van je hoor, ik heb zelf een ontzettende hekel aan mijn eigen stem (vooral als ik ‘m terug hoor) dus of ik ooit ga vloggen weet ik nog niet ;)

    1. Klopt dat heb ik ook, maar inmiddels is dat wel beter geworden. Alleen ik klink gewoon echt anders dan ik normaal doe als ik vlog, door excitement, of awkwardness :P.

  3. Wat leuk dat je hebt gevolgd! Walibi ziet er leuk uit! Ben er zelf alleen een keertje geweest toen ik heel jong was, daar moet dus verandering in komen!

Geef een reactie

