Plog 2 juli 2013: iets met kwasten, Teen Wolf, een mollenspel en rum-cola

HeaderGisteren leek mij een leuke dag om te ploggen. Helaas werd ik ziekjes wakker, maar daarna ging ik helpen klussen bij vriendin Miriam. Verder had ik niet eens zo veel plannen, maar daar kwam nog wat verandering in ’s avonds! Iets met cola en, eh, nouja kijk maar gewoon.

IMG_0318

Ik werd nogal verrot wakker. “Een douche maakt me vast wel weer beter”, dacht ik. Ik maakte me klaar en maakte deze twijfelachtige selfie.

IMG_0324

Nope, toch maar weer in bed gekropen en daar heb ik nog eventjes geslapen. Geen idéé wat er mis ging deze ochtend, even kortsluiting ofzo!

IMG_0326

Hop, toch maar de deur uit en eventjes wat lekkere broodjes halen bij die ene supermarkt met hamsters.

IMG_0327

Dit noem ik nog eens hard aan het werk zijn! Ik ben binnen, krijg een rondleiding en daarna gingen we direct aan de slag. Ehm, aan de slag met de lunch dan.

IMG_0328

Tijd om met kwasten en verf aan het werk te gaan!

Selfies

Tijd voor een selfie! Ik kon niet echt kiezen dus ik heb een mooie fotoshootcollage gemaakt haha. Leuk om nu eventjes te benoemen: Miriam heeft ook een blog! (:

IMG_0336

Nee Michelle, zo moet dat niet! En al helemaal niet in iemands anders huis!

IMG_0337

We vonden nog wat behang achter de verwarming.

IMG_0341

Zoals je ziet ligt dat behang nu op de vloer en ik was bezig met een leuk priegelklusje!

IMG_0343

Klaar voor vandaag, leuk om weer eens met verf te kliederen.

IMG_0345

Sinds ik naar Walibi ben geweest (vlog al gezien?) zit Rollercoaster Tycoon in m’n hoofd en dus installeerde ik het op mijn laptopje! Ik testte hier alleen even uit of het werkte, maar ik kan niet wachten om weer te gaan spelen.Teen wolf

Ik keek wat Teen Wolf (mini-recensie: heerlijk slecht en overdreven maar stiekem GEWELDIG leuk en grappig) en maakte wat screen shots voor deze plog. Ik geloof dat ik een nieuwe girl crush heb…

IMG_0004_2

Het was spelletjestijd, yaaaay! En nee, dat is niet gewoon cola…

IMG_0005_2

Ik kan ab-so-luut niet tegen alcohol, dus ik ging al snel dit soort rare dingen doen. Nee echt, geef dit kind een klein beetje rum en ze ligt onder de tafel (of in dit geval er tegenaan…). Ik drink maar heel soms en eigenlijk hou ik helemaal niet van het gevoel. Dus ik ben er wel weer klaar mee voor de komende maanden haha. Stukken beter voor mijn hersencellen en lever dit.

IMG_0347

Mijn huisgenoot vond deze kapotte koelkast wel een goede slaapplek. Oké dat is overdreven maar, ehm, nouja.

IMG_0354

Dan vind ik mijn bed toch een betere plek. Met knuffel!

 

5 comments

  1. Ik heb hetzelfde als jij wat betreft alcohol! Vind het gevoel dat je ervan krijgt helemaaaaal niet leuk. Eerst giebel ik wat aan maar later zit ik sip in een hoekje omdat ik er geen zin meer in heb :p

  2. Ik heb er geen ‘last’ van dat ik het gevoel niet leuk vind ;) Ik drink dan ook wel vaker dan eens in de paar maanden.. iets minder voor mijn hersencellen ;)

Geef een reactie

