#100happydaysmiesemuis: dag 17-32

Header

Daar ben ik weer met een nieuwe update over mijn #100happydays challenge! Ook vandaag kijk ik weer terug op 16 dagen uit de challenge. Als je er iets meer over wilt weten of dag 1-16 nog eens wilt bekijken: klik dan hier :). Gedurende dag 17-32 studeerde ik nog even heel hard, maar ik deed vooral ook heel veel leuke dingen! Wat dacht je van het concert van Miley Cyrus, heerlijk lezen in The Fault in our Stars, naar Walibi gaan en een ultiem recept ontdekken…

Als je geen foto’s wilt missen of direct op de hoogte wilt zijn, volg me dan op Twitter en/of Instagram!

Collage 1

Dag 17 – Ik zit tussen een heleboel medestudenten toen ik nietsvermoedend mijn mail opende… Er ploepte een mailtje tevoorschijn waarin stond dat ik tickets had gewonnen voor het concert van Miley Cyrus. Whut?! Nou daar zit je dan, in de bieb, jezelf in te houden haha. Stiekem vind ik Miley geweldig, maar niemand wilde met me mee naar het concert (wonder why…). Nou, dat kwam nu natuurlijk wel goed!

Dag 18 – Deze foto staat symbool voor een ultiem pleziertje van mij: een schoon bed. Ik maak het helemaal compleet met schone haartjes, een schone slaapoutfit en mijn knuffels leuk neergezet. Leuke side note: dit blijft ongeveer een half uurtje zo, want zodra ik slaap ligt alles weer door de war!

Dag 19 – FAIL. Ik ben wel eens eerder een foto vergeten te posten, maar dan loste ik dat de dag erna op. Nu heb ik gewoon helemaal niet doorgehad dat ik een dag was vergeten. Oeps!

Dag 20 – Ennn ik zit weer in de bieb. Op dit punt was het soms moeilijk om iets leuks te bedenken voor deze challenge, maar ik wilde nog graag even mijn Dopper laten zien, dus bij deze! Hij kost misschien wat, maar ik ben er nog steeds heel blij mee. *neemt slokje uit Dopper*

Collage 2

Dag 21 – Deze dag was weer net zoals dag 20. Vandaag zat ik 12 uur in de bieb and I’m going insane! Nee hoor, dat viel best mee, maar een gekke selfie maken… daar is altijd een smoesje voor te bedenken!

Dag 22 – Tijd voor een break: Miley Cyrus! We zaten op de tweede ring, in het midden zo’n beetje. Ik had nog nooit zo hoog gezeten, maar het zicht was prima! Helaas moest ik een stuk eerder weg, omdat er werkzaamheden waren aan het spoor. Maarrr ik mag niet klagen, want het was heel tof! Zeker omdat het gratis was en ze haar Arctic Monkeys cover deed, HA. (:

Dag 23 – Vandaag studeerde ik thuis, maar ik was natuurlijk nogal moe en het ging voor geen meter. Daarbij was het mooi weer en dus ging ik met een omweggetje richting de supermarkt wandelen. Ik was een tijdje niet in dit park geweest en woah, wat was het groen!

Dag 24 – Deze dag was heavy. Het was de laatste dag voor mijn tentamen en ik ben van opening tot sluit in de bieb geweest: 15 uur lang. Niet de meest efficiënte manier van studeren dit, maar het ging best oké. Mijn Internet Killed Television hoodie (van CTFxC) is heerlijk groot, warm en fluffy!

Collage 3

Dag 25: Jaaa, ik heb mijn mondeling gehaald! Het was een enorme bevalling, want ik had nogal een black out. Als ik gewoon had kunnen vertellen wat ik wist had ik een 8 gehaald, maar dat ging dus mooi niet door. De examinatoren hadden mijn fail wel door en ik kreeg een voldoende. Wauw! Daarna: tijd voor drankjes op het terras! Een leuke afsluiting van de afgelopen weken.

Dag 26: Eindelijk weer bloggen! Ik ben er een beetje uitgeweest, maar ik stond te popelen om weer aan de slag te gaan.

Dag 27: Een ultieme vakantiemiddag waarin ik ein-de-lijk begon in The Fault in our Stars. Het boek ligt al maanden klaar, maar nu had ik er eindelijk heerlijk de tijd voor. Ik draaide het nieuwe album van Ed Sheeran, die ik de dag ervoor kocht als traktatie voor mezelf. En hoe kan het ook anders: Oreo erbij!

Dag 28: Dit was echt een ontzettend leuke dag. Ik ging naar Walibi! Deze selfie is echt wonderbaarlijk goed gelukt, yay. Ik zal hier niet nogmaals een verslag doen, maar voor meer foto’s en de vlog: kijk hier!

Collage 4

Dag 29 – Ik had voor het eerst gevlogd met mijn nieuwe camera en vandaag was het tijd om de beelden te gaan bewerken. Ik mocht er de tijd voor nemen van mezelf, maar ik was zo excited dat ‘ie ’s avonds al online stond!

Dag 30 – Dit boek zien jullie nog wel vaker voorbij komen and I’m not even sorry. Voor mij is het gewoon een ultiem pleziertje om rustig een boek te kunnen lezen. En als dat dan ook nog eens op het balkon kan: perfect!

Dag 31 – Ik maakte dit recept (ongeveer) na en wauw: ik heb iets nieuws ontdekt hoor! Het is gepofte zoete aardappel met een vulling van onder andere tomaat (ik en tomaat?!), peterselie en witte kaas (of feta). Dit is echt heerlijk, makkelijk en gezond. Woah!

Dag 32 – Vandaag was een klus-dag. Ik ging Miriam helpen in haar nieuwe huisje. Ik kon het natuurlijk niet laten om mijn handtekening op de muur achter te laten. Heb er wel snel weer overheen geverfd hoor!

In 16 dagen ben ik van ultra studie-modus naar heerlijk relaxen-modus gegaan. Inmiddels ben ik weer volop met mijn blog bezig en begin ik volgende week weer met werken. Mijn dagen zullen dan weer wat meer op elkaar gaan lijken ben ik bang, maar dat maakt de challenge misschien juist wel weer leuk!

2 comments

Geef een reactie

