Pinkpop 2014 – vlog en foto’s

Beter laat dan nooit zegt men, toch? Ik heb het bewerken van deze vlog eventjes laten liggen, omdat ik toen nog te druk was met studie. Maarrr, daar is ‘ie dan eindelijk! Deze vlog is alleen van dag 1 (de zaterdag met o.a. John Mayer en The Rolling Stones), omdat mijn batterij helaas is leeggelopen tijdens de eerste nacht. Wel heb ik nog foto’s gemaakt. Enjoy de vlog en scroll even verder voor nog wat leuke foto’s!

Onderstaande foto’s zijn vrij random, ik heb gewoon de leukste foto’s uitgekozen om bij deze blogpost te doen. Ook zette ik al wat foto’s in de vorige blogpost over Pinkpop, onder andere mijn foto met Kodaline :), klikkerdieklik! Artiestenfoto’s heb ik hieronder weggelaten (op die van HAIM na, die vond ik wel tof), omdat dat eigenlijk toch nooit mooie foto’s zijn. Die bewaar ik vooral voor mezelf om niet te vergeten wie ik allemaal gezien heb haha.

Hoi Marloes en Eva! Lekker bezig!Haim Pinkpooooooproost Mooie lichtjes Nog een mooi plaatje Eh... Rolling clouds Woaaaaah

 

3 comments

  1. waah, ik vind dit echt super leuk om terug te zien! Ik moet nog wel wat doen aan mijn vlog skills xD Eigenlijk wel jammer dat de batterij naar 1 dag leeg was!

Geef een reactie

