Can you see the stars?

Tfios

Laat ik maar gewoon met de moraal van het verhaal beginnen: van de week las ik The Fault in our Stars (John Green <3) uit en ik ben net naar de film geweest. Ik ben soms best een emotioneel persoon en goddamnit ik ben een beetje heartbroken. Het boek, de film… ten eerste zijn ze perfect samen, het boek en de film (Gus en Hazel trouwens ook). Daarnaast zetten zowel boek en film me aan het denken (Gus en Hazel trouwens ook). Hoe en wat weet ik niet precies en ik ga het ook niet uittypen, maar… pff.

It’s just another night
And I’m staring at the moon
I saw a shooting star
And thought of you
I sang a lullaby
By the waterside and knew
If you were here,
I’d sing to you
You’re on the other side
As the skyline splits in two
I’m miles away from seeing you
I can see the stars
From America
I wonder, can you see them too?

All Of The Stars by Ed Sheeran <3

Geef een reactie

