#100happydaysmiesemuis: dag 33-doei

Header

Het was de bedoeling dat er ongeveer 6 updates over de #100happydays challenge zouden komen. Deel 1 en deel 2 kwamen eerder al online en vandaag is deel 3 aan de beurt. Het gekke is: dit is voorlopig het laatste deel! Ik vertel je verderop in de blogpost wat meer over waarom ik gestopt ben met deze challenge. Kijk eerst mee naar dag 33 – 45, waarin ik weer ging klussen (en uit mijn broek scheurde), mijn cravings beloonde (pizza en varkentjes!) en eindelijk mijn lieve JJ weer knuffelde…

Collage 1

Dag 33 – Ik heb vakantie en het is prachtig weer en dus ging ik naar het park! Heerlijk lezen in The Fault in our Stars, stiekem een beetje huilen achter mijn zonnebril (vanwege het boek dan hè!) en kijken naar alle leuke hondjes die worden uitgelaten. Op Instagram schreef ik dan ook: Dit is toch HEERLIJK!! <3.

Dag 33 – Hé, hier klopt iets niet. Alweer dag 33? Ja, want ik ging spontaan een ijsje eten met vriendinnetje Sophie en het ijsje was zo mooi dat ik hem graag wilde delen. Dus ach, waarom niet right?!

Dag 34 – Mijn oma nam ons mee uit eten en we gingen naar zo’n onbeperkt-eten-wok-restaurant. Aangezien ik nog een sushi n00b ben, kon ik hier lekker wat soorten uitproberen! Eentje van deze vier vond ik niet zo geweldig, maar ik weet natuurlijk niet meer welke haha.

Dag 35 – Ik was dus weer eens een weekendje bij m’n ouders. Dat was al heel lang geleden en dus heb ik mijn JJ best wel gemist! Eindelijk konden we knuffelen en dat deed hij dan ook graag. Kijk nou wat schattig! Heerlijk als anderen hun huisdier constant in je gezicht duwen: KIJKNOUHOESCHATTIGENLIEFMIJNHUISDIERIS. Maargoed, toch doe ik het want ik schreef een tag die volledig over JJ ging: lees ‘m hier!

Collage 2

Dag 36 – Ik koos deze foto omdat ik dankbaar ben dat Rock Werchter een deel van het Kings of Leon concert streamde. Maar stiekem, stiekem baalde ik eventjes heel. erg. hard. Kings of Leon speelde namelijk een van de beste sets die ik ooit gezien heb, inclusief favoriet King of the Rodeo. En ik had er gewoon bij kunnen zijn, ARGH!

Dag 37 – Een beetje een dagboekfoto dit, want ik schreef erbij dat ik huisvrouw had gespeeld en nu Teen Wolf aan het kijken was. Alleen Teen Wolf was zo goor (en fake) dat ik daar geen foto van maakte, maar een foto van mezelf op de kop plaatste… Ehm, oké.

Dag 38 – Ik ging weer een dagje helpen bij Miriam. Vandaag gingen we parket leggen en mijn broek werd daar niet zo blij van. Hij besloot spontaan te scheuren toen ‘ie een randje parket tegenkwam. Ik was dus uit m’n broek gescheurd! Om verdere schade te voorkomen heb ik de wond ‘gehecht’ met tape aan de binnen en buitenkant van m’n broek. Hilarische taferelen waren het haha.

Dag 39 – Eens in de zoveel tijd maak ik een uitzondering op mijn eetgewoontes… Deze keer kocht ik de slechtste pizza die er bestaat en ik had nog twee stukjes over. Hmm, lunch!

Collage 3

Dag 40 – Naast pizza had ik nog een craving: biggetjes. Ik had hier al een paar dagen ZO VEEL zin in. Vandaag kocht ik ze en ik heb er van genoten!

Dag 41 – Het is niet meer zo spannend, ik lig weer in het park. Dit blijft een ultiem happy momentje, maar het was tijd voor een iets originelere foto!

Dag 42 – De Tour de France is in volle gang en ik vind het heerlijk om naar te kijken. Ik volg wielrennen verder nauwelijks, maar nu ik ‘snap’ hoe het werkt, vind ik dit heerlijk ontspanning! Oja, ik kreeg de opmerking dat ik nogal naakt lijk op deze foto, maar dat is dus niet zo haha!

Dag 43 – Just out of bed look. Sterker nog: ik zat hier nog op m’n bed! Deze foto plaatste ik omdat ik deze dag ‘mijn ideale vakantiedag’ heb geplogd. Uiteindelijk vond ik het toch niet zo’n leuke plog geworden en ik heb ‘m nooit geplaatst. Het heeft er echter wel voor gezorgd dat ik een ideaal vakantiedagje heb gehad haha!

Collage 4

Dag 44 – Oeps, fail.

Dag 45 – Voor mijn verjaardag heb ik een prachtige box gekregen met de Engelse hardcovers van Harry Potter. Vandaag begon ik opnieuw in deel 1! Ik heb nog niet verder gelezen, dat moet ik maar snel weer doen!

Dag 46 – Oeps, alweer een fail.

De dag hierna ging ik naar The Fault in our Stars, de film. Ik had het boek uit en keek erg uit naar de film, ook al wist ik dat ik waarschijnlijk heartbroken zou zijn. En dat was ik, niet zo’n beetje ook… Ik had eventjes helemaal geen zin meer in de #100happydays challenge en hakte de knoop door: ik kap ermee. Dit komt niet omdat ik niet happy ben of omdat ik de challenge niet leuk vind. Mijn dagen lijken op dit moment nogal op elkaar: ik werk, ik kijk de tour, doe een dutje of rommel nog wat aan, kijk een serie en ga slapen. Iets waar ik heel tevree mee ben, maar wat deze challenge niet spannender maakt. Maar wat nu? Nou, misschien ga ik nog wel door met de challenge, maar dan over een tijdje! En als niet: ik ben in ieder geval wat beter geworden in het regelmatig gebruiken van Instagram en dat is natuurlijk sowieso leuk!

3 comments

  1. Ah, jammer dat je (voorlopig) stopt met de challenge.. maar ik snap het wel. Mijn leven is op zich niet zo heel erg spannend (toos werkloos hiero..) maar tot nu toe kan ik elke dag wel iets uitlichten. Ben benieuwd of ik de 100 ga halen ;)

Geef een reactie

