10x leuke dingen #1: varkens, de Tour en hondenschijt.

Tijd voor iets nieuws! Ik ben iemand die positiviteit als iets heel belangrijks ziet en het zit ook wel een beetje in me. Mede door de #100happydays challenge ben ik geïnspireerd om hier wat meer mee te doen. Een tijdje geleden las ik iets (vraag me niet waar) over bewust zijn van wat je nou eigenlijk aan het doen bent. Ik besefte dat ik me dat vaak niet ben. Working on it! Eén onderdeel dat bij dit alles past is het bewust zijn van de leuke en fijne dingen om je heen, al is het maar heel klein. Ik ga voor jullie (en voor mezelf natuurlijk) de leuke dingen die ik zie/doe/beleef/voel op een rijtje zitten. Of dit iets is dat regelmatig terug gaat keren op mijn blog: misschien wel!

1. Mijn plafondventilator. Dankjewel oh heilig wapperding.

2. Varkentjes, die snoepdingen bedoel ik. Soms crave ik naar random dingen en vorige week was dat dit.

Schermafbeelding 2014-07-22 om 11.44.38


3. Het park aan het einde van mijn straat. Het is niet enorm, maar ook niet populair. Het is er heerlijk rustig en als je je om de hondenschijt manoeuvreert is het heerlijk chillen op een kleedje!

4. Ik heb tijd en zin om leuke, nieuwe en gezonde recepten te proberen. Ik heb twee eisen: ze kosten niet te veel tijd en leveren weinig afwas. Ik ben en blijf iemand met een hekel aan afwassen! Op de planning: ijsjes van onder andere avocado, woah.

5. Die doosjes fruit van de Albert Heijn: dankjewel voor het bestaan.

6. Dit liedje. Als je de mensen in de video niet kent zegt het je waarschijnlijk niets, maar gottegot wat is dit toch schattig. En zo veel liefde in deze video! Kijk het einde vooral, hihi <3

7. De Tour de France. Ik volg het wielrennen verder niet, maar de Tour vind ik heerlijk en het is de perfecte smoes om geen zak te hoeven doen verder.

8. De falende katten die wonnen: klik.

9. De cast van Teen Wolf. Ze zijn allemaal zó mooi!

teen-wolf-mtv-cast

10. De Sims 4 komt over 39 dagen uit.

En hoe maken we deze blogpost nog leuker? Laat me jouw leuke ding horen! Het mag alles zijn: klein, groot, maakt niet uit!

 

7 comments

  1. Leuk artikel en ik krijg nu ook opeens zin in die biggetjes..haha! Ik heb de TDF ook gevolgd, alleen jammer dat het nu weer afgelopen is.

Geef een reactie

