Wat krijgen we nou?!

Kijk nou dan toch, Miesemuis ziet er helemaal anders uit! Toen ik begon met mijn blog koos ik voor een simpel WordPress thema, zodat ik aan de slag kon. Ik heb er daarna weinig meer aan gedaan. Tijd voor verandering dus! Ik ben een WordPress n00b, maar vond het hoog tijd om aan de slag te gaan. Ik heb voor een nieuw thema gekozen en wat leuke side bar links in elkaar geknutseld. De komende tijd zal er vast en zeker nog meer veranderen, want ik vind het leuk om er mee bezig te zijn! Ik heb echter niet alle tijd van de wereld, dus ik moet het een beetje verdelen. Toch moeten er echt nog wel wat dingen anders. Wat dacht je van al dat zwart en grijs? Ja doei! En mijn About pagina is ook prehistorisch, ik bedoel: ik ben niet eens meer 22! En mijn haar is ook gegroeid.

Voor nu dus even deze korte update. Wat kun je allemaal verwachten op Miesemuis? Er komt sowieso weer een leuke Throwback Thursday aan. Ook een toffe tag mag niet ontbreken en verwacht ook een nieuwe 10x leuke dingen. Verder ben ik veel bezig met mijn verhuisplannen en de wishlist groeit en groeit. En… ik ga volgende week weer naar een festival! Ik weet nog niet zeker of ik ga vloggen, maar verwacht in ieder geval awesome foto’s.

Als je niet wilt missen, volg me dan via al die coole linkjes hier rechts! En om deze blogpost nog een beetje op te fleuren: een egel die de wereld overwint. Letterlijk, want als je deze foto nog niet voorbij hebt zien komen op het web… waar heb je dan geleefd?! Niet op aarde in ieder geval.

BtFmOrKCQAA_XQX

Doei!

 

2 comments

Geef een reactie

