10x leuke dingen #2: ijs, pranks en beschuitjes met hagelslag

Het is weer tijd voor wat leuke dingen! Laatst kon je #1 al lezen en vandaag heb ik alweer een nieuw setje leuks. Ik verzamel deze pleziertjes door de dagen heen en ben mezelf aan het aanleren om ze op te schrijven. Soms denk ik ‘ach dat onthoud ik wel’, eeeehm niet dus!

1. De ijskoman! Deze heb ik de afgelopen week een paar keer door mijn straat horen rijden. Hoe leuk is dat! Ik heb nog geen ijsje gehaald, hij kwam de laatste keer precies voordat ik ging eten. Ondanks dat vind ik het gewoon onwijs leuk dat de ijskoman nog bestaat. Wist je dat er ook water-ijskomannen zijn? Ik noem ze bij deze zo. Deze komen naar je boot toe als je bijvoorbeeld voor anker ligt. Dat is toch briljant?!

IJSKOMAAAAAN

2. Dit filmpje. Ik keek deze vorige week, dacht “ik moet ‘m vast in de nieuwe blogpost zetten”, maar deed dat niet direct. En toen was ik natuurlijk vergeten welk filmpje het was! Ik ben gaan scrollen door mijn abonnementen (en dat zijn er veel te veel) en opeens wist ik het weer: deze prank video van Joe Sugg! Hij prankte zijn roommate een week lang, iedere dag. En dat lukte goed.

3. Mijn hondje. Ik zag ‘m laatst weer eventjes en we hebben natuurlijk weer heerlijk gespeeld en geknuffeld en gewandeld. Ik kan zo blij worden van dieren! Mocht je benieuwd zijn: ik deed laatst de furry friend tag!

JJ

4. Mijn werk. Ik heb echt weinig te klagen over mijn bijbaantje (al is 8 uur beginnen errug vroeg voor mij haha). Er is een geregeld klimaat dus het is er heerlijk koel, het is meestal gezellig met collega’s en ik mag qua ‘taakjes’ precies doen wat ik daar het leukst vind. Yay!

5. Ik had weer diverse cravings de laatste tijd. De gekste: beschuit. Dat had ik jaren niet gegeten! Heerlijk met iets teveel boter en pure hagelslag. Hmm!

6. Harry Potter! Ik ben weer begonnen in deel 1. Dit boek is ten minste nog niet zo dik, ik ben al over de helft! Ik kreeg de hele Engelse set in een prachtige box voor mijn verjaardag en nu ben ik dus eindelijk weer begonnen met lezen!

Verjaardag plog 649

7. Afspreken met een vriendin, niet echt weten wat je gaat doen (behalve enorm veel ijs eten bij Van der Poel in Enschede, duh) en dan toch een superleuke avond hebben!

8. Shit, weer een video. Eigenlijk is één video per blogpost wel genoeg, maar ik kan het niet laten! Ook deze is weer leuk! Jesse en Jeana zijn daily vloggers. Ik kijk hun vlogs niet altijd, maar op zondag doen ze altijd een challenge en die zijn wel altijd heel leuk. Dit is een van de leukste tot nu toe!

9. Mijn vriendinnetje Sophie. Ze gaat binnenkort voor een half jaar naar Indonesië en vandaag zag ik haar voor het laatst totdat ze weer terug komt. “Hoezo is dat leuk?” vraag je je misschien af. Omdat ik super excited voor haar ben! Natuurlijk ga ik haar ook missen, maar ik ben eigenlijk vooral superbenieuwd naar alle avonturen die ze gaat beleven! (:

10. De Sims 4 komt over 32 dagen uit. DAT IS NOG EEN MAAND!!1!1

Vond je ze weer leuk? Vergeet niet om deel 1 nog eens te checken als je dat nog niet had gedaan! Wat is jouw pleziertje op dit moment?

4 comments

  1. Een heerlijk en koude Westmalle Dubbel na een dag klussen. Die ging er goed in net! En nog wel meer pleziertjes, maar heeft jouw blog een leeftijdskeuring? ;)

Geef een reactie

