Update: ik ga verhuizen!

Oooh, wat mis ik mijn lieve blog! Sinds het Haldern-pop festival (vlog komt er nog aan!) is het me nog niet gelukt om weer lekker te gaan bloggen. Er is namelijk iets spannends aan de hand: ik ga verhuizen! Op dit moment woon ik op kamers, iets wat ik heel leuk vind. Mijn huisgenootjes zijn superleuk en het voelt dan ook erg dubbel dat ik ze ga verlaten. Maar het is tijd, tijd voor iets ècht voor mezelf. Ik moet nog ongeveer 2,5 (of iets meer) jaar studeren en als ik nu niet verhuis… nou, dan heeft het bijna geen zin meer! Let’s go dus.

Via Woningnet (sociale huur) heb ik een prachtige studio gevonden. Het is misschien wat kleiner dan ik zou willen, maar het gebouw is prachtig. Het staat er pas een jaar! Ik heb het over de “Planck Jongerentoren”, genoemd naar de beroemde wetenschapper (wie kent hem niet?!), in Groningen natuurlijk. Alles is gloednieuw en de studio heeft een geweldige indeling. Ik kan er m’n eigen slaapnestje/bedstee/kamertje in maken, toch een soort eigen slaapkamer dus! Deze weken ben ik volop aan het shoppen en van alles aan het regelen. Daar komt nog heel wat bij kijken, als je echt je eigen huisje hebt.

collage

Ik denk dat dit mijn kans is om mijn eerste shoplog ooit op te nemen. Ik heb bijvoorbeeld een toffe deurmat, een ge-wel-dig douchegordijn (hint: Big Bang Theory) en nog meer nerdy en schattige dingetjes gekocht. I’m on a budget, dat is duidelijk, maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik niet meer alleen voor praktisch mag gaan. Dingen mogen ook best leuk zijn! Wat dacht je van een uilenkookwekker of maatbekertjes in de vorm van schildpadden? JUIST.

Aankomende vrijdag is mijn laatste vakantiewerkdag en dan kan ik waarschijnlijk ook de sleutel halen! Daarna is het schoonmaken en inpakken geblazen (mijn kamer staat op het moment vol met dozen en pallets) en 2 september is de grote dag: verhuizen! Dan heb ik nog een week om alles uit te pakken en een plekje te geven. Hopelijk kan ik mezelf dan nog een paar daagjes vakantie geven (OMG SIMS 4) en dan begint het nieuwe collegejaar weer voor mij. De planning kan haast niet beter! Nu nog waarmaken…

Wat willen jullie zien? Die shoplog? Vlogs? Plogs? Home tour? Of gewoon allemaal?! :D

6 comments

  1. Ah, spannend zeg! Heel veel succes met verhuizen, en heel veel plezier gewenst met je eigen kamertje. Is toch wel een stap, om weg te gaan van je vorige huis. En een shoplog lijkt me tof!

Geef een reactie

