10x leuke dingen #3: guilty pleasures, Pretty Little Liars en koken

Yay, ik heb weer tien leuke dingen op een rijtje gezet! Wil je de eerste twee ook lezen? Klik dan even hier en hier :).

1. Men neme Instagram, John Mayer, een dromende puppy en wat improvisatie… dan krijgt u dit! Ik ben geen ‘aaaah HET IS JOHN MAYER’-John Mayer fan, maarrr dit is wel heel schattig.

You can't have the Sunday Sads.

A post shared by johnmayer (@johnmayer) on

2. Mijn smoothiemaker en alle sapjes die ik er mee maak. Jullie zien ‘m nog wel in een blogpost verschijnen binnenkort!

Schermafbeelding 2014-10-18 om 18.14.253. Risotto. Jaren geleden at ik het een keer en vond ik het niet lekker. Het bleek gewoon een beetje mislukt te zijn, maar ik en risotto hadden het wel uitgemaakt. Maar het is nu weer aan! I loooooove risotto. Het gerecht op de foto is vegan en voor het grootste deel geïmproviseerd. En het had heel veel potentie. Ik ga het nóg lekkerder maken en dan misschien wel een recept plaatsen.

4. Nogal een overwhelming momentje hebben waarin je je stressed out voelt, heel erg moe bent en dat het ‘eventjes teveel’ is. En dat je dan lekker kan douchen en denkt: morgen weer een dag.

5. Shake it off van Taylor Swift. Zeg ik dat echt? Ja dat zeg ik echt. I LOVE THAT SONG, inclusief de video. Het is een dikke fuck you naar iedereen die over haar zeikt, maar dan wel op haar eigen iets te lieve, poppy manier.

6. De EP van Troye Sivan. Aaah zo heerlijk! Happy Little Pill is een behoorlijke hit, en terecht. Mijn andere favo is Fun. De EP staat op Spotify, aanrader!

pretty-little-liars-miss-me-x-100-cast7. De hele cast van Pretty Little Liars. Ik heb alle ruim 100 afleveringen in 2,5 week gekeken. Yep. Eerst was ik verliefd op Ezra en Aria, daarna op iedereen en in de laatste afleveringen was Caleb ineens zó cute. Het is zo’n serie waarin iedereen eigenlijk veel te knap is, maar stiekem is dat best smullen.

Schermafbeelding 2014-10-18 om 18.27.228. Zo zag de Martinitoren er uit tijdens coming out day. Awesome!

9. Recepten uitproberen. Stiekem heb ik dat altijd al heel leuk gevonden en nu ik mijn eigen keuken heb, inclusief wat nieuwe apparaten enzo, vind ik het extra leuk! Het enige dat me in de weg zit is luiheid (en dan met name alle afwas, grmbl) en afschrikwekkende ingrediëntenlijstjes. Ik haat veel ingrediënten haha.

10. En tot slot, dit:

wild-mouse-photography-35Deze foto komt uit een fotoserie met allemaal wilde muisjes. Dat klinkt minder mooi en schattig dan je misschien denkt. Maar echt, KIJK DAN.

Kleine pleziertjes blijven leuk om te verzamelen èn om te lezen! Dus je weet wat je mag doen in de comments…

 

6 comments

      1. Ik herken me trouwens ook heel erg in jouw kookstandpunt. Leuk om te doen en te experimenten, maar de afwas is dan weer een minder gevolg van kookwoede.

Geef een reactie

